onsdag 4 augusti 2010

Lock till kakburk…..

Nu är det min sista semestervecka och vädret är ju inte det allra bästa, det har regnat på förmiddagarna i flera dagar nu. Tycker egentligen det är rätt bra för då kan man ju sitta i källaren och scrappa utan samvetskval för att man inte är ute. Bestämde mig att det här veckan ska jag göra något nyttigt varje dag så i måndags städade jag kylskåpet grundligt och igår tog jag några skåp och lådor. Har en kakburk som det varit pepparkakor i förut men just nu har jag havreflarn i den och då kom jag på att jag skulle altra locket. Ska skicka in kortet till en utmaning hos 365 cards

 

Maritha

6 kommentarer:

TesaB sa...

Superfint och supersmart! Grönt är skönt!!!

Lisa-olsi sa...

Jättefint kaklock!
Härliga färger,
vad duktig du är
att kombinera ihop :)
Kram Lisa

li-bee-ti sa...

Very beautiful and very useful! (Would you like to come over my place and do some useful things too? :) I promise you, no rain around here...)

Sharanda sa...

Sooo pretty!!!

Rose sa...

beautiful is right!! oh and when your done at li-bee-ti's come to my place, and no rain here either ;) lol

Pam sa...

Gorgeous!