fredag 6 augusti 2010

Hobby

Jag har alltid tyckt att man inte ska kunna se i hemmet vilken hobby man har...  Jag har och har haft många intressen men jag tror inte att det har tagit överhanden i vårt hem. Nu får jag snart börja tänka så inte vårt hem blir överscrappat. Den här veckan har jag försökt att vara  lite "huslig" några timmar varje dag men jag kom på att det blev roligare om jag piffade till det med lite scrapp. Så jag gjorde ju om ett lock till kakburken och så scrappade jag skyltar till speceriskåpet och det blev genast roligare att städa. Igår var det hallbyråns tur och då fick jag lust att göra om lite i hallen, gjorde ett litet kort med välkomna på som gästerna se direkt när dom kommer in.

Kortet blev så här.

Hallen

Här är det på plats, på bilden här ser det ju så litet ut men det syns mer i verkligheten.

 

Ha en trevlig helg!

Maritha

2 kommentarer:

TesaB sa...

Du är ju GRYM!!!! Verkligen jättefint!!! och vilka fina fjärilar! Är det en ny punch????

li-bee-ti sa...

Lovely welcome card! I love the color combo and the butterflies!