söndag 31 oktober 2010

Lite om semestern...

Veckan som varit har gått så fort, liksom semestern gjorde. Jag bestämde att i helgen ska jag ta mig scrapptid för jag ska göra två kort som jag ska skicka till Turkiet, vi blev hembjudna till vår städerska och det var så trevligt och intressant att få se hur invånarna bor i landet man semestrar i. Ska göra två kort, ett till hennes dotter och ett till övriga familjen. Nästan varje dag dekorerade hon i vårt rum och badrum med våra handdukar.

DSCN1003

Här är en av dekorationerna, man kan ju tro att det skulle ta lång tid men hon både städade ordentligt och det gick jättefort. Vi resor ju bort både höst och vår så det har ju blivit många resor med åren men vi har aldrig haft så fin städning tidigare. Det var städning varje dag och nya lakan och handdukar varannan dag.

Det här kortet ska jag skicka till städerskans dotter och samtidigt vara med i en utmaning som Card Patters Shetch 88 anordnar.

PICT1734_redigerad-1

Det här är också en utmaning som Get sketchy har

PICT1737_redigerad-1

Nu önskar jag er en trevlig fortsättning på söndagskvällen!

Maritha

4 kommentarer:

li-bee-ti sa...

Oh, those swans are so beautiful! So creative!

I love your cards! Especially the purple one.

Good luck in the challenges!
Hugs

Rose sa...

wow that is some fancy towel folding!!! beautiful cards :)

TesaB sa...

SUPERFINA kort, mamma!!! Tokgillar det lila, härliga former och färger!!

NinaB sa...

I love how you used a photo on your card. Thanks for playing with us at Card Patterns.