söndag 7 november 2010

Helg med barn och barnbarn…

Har en jättetrevlig helg tillsammans med familjen, passar samtidigt på att få hjälp med att få ordning på min Windows Live writer, och att skicka länkar av Tesa. För att kunna få hjälp fullt ut så gjorde jag en LO och samtidigt vara med i utmaning hos Scrap-Perra.

Tillsammans

Det här är fler bilder från vår semester i Turkiet, gjort en LO som jag ska ge min väninna Lillemor, vi träffades när vi var 13 år och har haft många trevliga stunder tillsammans. Av en slump åkte vi till samma ställe på semestern och hade jätteroligt. Det var varmt i havet 26 grader och i luften mellan 26-30 grader.

Ha en trevlig fortsättning på söndgen.

Maritha

3 kommentarer:

TesaB sa...

Vilken härlig tolkning av skissen! Jättefint!!!

lillemor sa...

Hej.
Vad du är duktig men det visste jag ju redan. Kul att ha en konstnär som vän. Vi hade oxså en av våra bästa semestrar på Turkiet.
Kram din syster och barndoms kamrat.

li-bee-ti sa...

Beautiful layout!