onsdag 7 juli 2010

Strålande sol….

Nu är det verkligen riktigt sommarväder, sol hela dagarna och så sköna kvällar så det går att sitta ute länge. Man vill göra så mycket men hinner inte allt, det gäller att välja. För min del så gör jag lite av det mesta, jobbar, solar, målar, scrappar och så lite hushållsarbete. Har gjort ett grattiskort som jag tänkte visa där ni ser att jag behöver gå och lära mig att fotografera. Har försökt att få det lite mindre snett men resultatet blev inte vidare rakt.

  Nu ska jag se det sista på fotbollen, Spanien leder just nu med 1-0 mot Tyskland. Är inte ett dugg intresserad men mitt barnbarn är det så vi håller på Tyskland.

Maritha

2 kommentarer:

li-bee-ti sa...

Such a beautiful card!
I love the dp, the colors and the lace.
So delicate and elegant!

TesaB sa...

Kortet är så himla fint, mamma! Härliga färger. Det där pappret är ett av mina favoriter!
Nu är Jonathan så lagom glad när Tyskland fick stryk...