tisdag 2 november 2010

Mera om semestern...

Vi hade ju som jag skrev en otroligt trevlig och duktig städerska, nu har jag gjort ett kort till familjen som tack för deras gästvänlighet och hoppas nu bara att korten kommer fram för det var inte lätt att tyda deras adress. Tänkte samtidigt vara med i en utmaning hos OurCreativeCorner

PICT1741_redigerad-1

Det blev en färgstarkt kort men Zubeyde var en färgstark kvinna så jag tycker att det passar till henne.

När jag har mycket arbete att göra så är det bra för mig att ha något igång t ex som nu göra roliga utmaningar eller designa något nytt att måla. Jag bestämmer mig för att nu ska jag jobba undan och sedan ska jag sätta mig med det som jag tycker är roligt, så jag är gjorde ett julkort till en utmaning hos CaseStudy

PICT1739_redigerad-1

Det är Tesa som ger mig tipsen om olika utmaningar, själv hittar jag inte så bra än så jag är så tacksam för hennes hjälp. Kan berätta att Arne redan bokat en ny semesterresa, vi åker den 10 mars 2011 till Playa Ingles, det är alltid roligt att ha något att se fram emot helst nu när vi har hela vintern framför oss.

Maritha

5 kommentarer:

TesaB sa...

Åhhh, så himla fina båda två. Du är grym på det här!!

Andrea Ewen sa...

Beautiful! Love that wonderful gingham ribbon with the kraft background. Simply gorgeous! Thanks for playing along with us this week at CASE Study Challenges!

Lisa-olsi sa...

Oj så många fina kort du hunnit med på slutet :)
Elliot tackar för den extra klistunden på magen :)
Kram Lisa

Iwona Palamountain (Chupa) sa...

Lovely card, Maritha! Thank you for playing! xxx

essemia sa...

Vilka fina kort du gör. Gillar din stil och så har du alltid så fin färgställning på dom.
Ja du, jag kan INTE ta åt mig äran för den fina sidan jag har. Har fått hjälp av Eva Agnes som jag har en liten reklamskylt till i högerspalten. Annars tror jag nog att Tesa kan hjälpa dig. Hon är bra mycket händigare än den här datanörden, haha.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie